söndag 16 mars 2008

Förbannade ¤&%(/()

Jaha. Nu är jag tillbaka - under ny adress. Alla må omdirigera sina gamla länkar, Rss-flöden m m. Skälet är att jag bytte e-postadress samtidigt som Blogger genomförde någon sorts rensning - de har uppenbarligen tagit bort mitt användarkonto och meddelat detta genom att skicka information till en e-postadress som inte finns. Grattis, jag kan inte längre moderera den gamla bloggen. Skit samma, jag får väl starta om här. Om du vill läsa vad jag skrev förr så finns de senaste posterna ännu kvar här.

Egentligen borde jag skaffa en smidigare bloggtjänst också men jag vet inte riktigt vad som är bäst så detta får duga.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Själv förespråkar jag Wordpress, men blogspot är en utmärkt gratistjänst också. Däremot tror jag inte att du vill ligga på blogg.se eller nåt sånt skit och inte heller på någon av tidningarnas tjänster.

Besökaren sa...

Då kör jag väl på med Blogspot (blir det bloggspott på svenska?) tills vidare. Länkar du rätt i din länklista är du rar?

Anonym sa...

Lagar pronto.